• 09173711690

  • شیراز خیابان ستارخان نبش کوچه ۱۳

درباره شرکت فایما


قهوه! دنیای ما.

قهوه یک موضوع جدی است. چون هم علم است و هم هنر. قهوه همچنین یک امر پیچیده است. باید آن را مطالعه و درک کرد و وقتی با مراقبتی که سزاوار آن است رفتار کرد، لذت چشیدن عشق را به ارمغان می آورد. تبدیل یک هنر به یک حرفه نیازمند تعهد و فداکاری است، و این از طریق کار گروهی، ترکیبی از طیف وسیعی از مهارت ها و دوز سالم از اشتیاق است. گروه چیمبالی به نوشتن داستان قهوه ما کمک کرده است و به این کار ادامه می دهد. امروزه ماشین‌های حرفه‌ای ما نیازهای بازار را پیش‌بینی می‌کنند و عملکرد و طراحی نوآورانه محصولات ما ابزاری عالی برای ابراز استعداد خود به باریستا ارائه می‌دهد.

رسالت ما!

فایما (فائما) به عنوان یک رهبر جهانی در تولید ماشین آلات حرفه ای برای نوشیدنی های قهوه اسپرسو شناخته می شود. پیش بینی نیازهای مشتریان با محصولات نوآورانه، با کیفیت برتر و خدمات برجسته برای افزایش و توسعه منابع انسانی، در زمینه ای که به طور فزاینده ای به سوی کار تیمی، یکپارچگی و هم افزایی در حرکت است.

گروه ما!

Faemaبه عنوان بخشی از گروه چیمبالی، یکی از تولید کنندگان پیشرو در ماشین آلات حرفه ای برای تهیه قهوه و نوشیدنی های مبتنی بر شیر و همچنین تجهیزات کافی شاپ است. این گروه از طریق سه کارخانه تولیدی در ایتالیا و یک کارخانه در ایالات متحده فعالیت می کند که در مجموع حدود 700 کارمند دارد. تعهد گروه ما به اشاعه فرهنگ قهوه اسپرسو و ترویج منطقه محلی منجر به تأسیس موزه قهوه ساز MUMAC در سال 2012 شد، اولین و بزرگترین نمایشگاه دائمی اختصاص داده شده به تاریخ، جهان و فرهنگ دستگاه های اسپرسوساز، واقع در دفتر مرکزی گروه چیمبالی میباشد. همچنین دارای یک مرکز آموزشی، ترویجی و تحقیقاتی در بیناسکو-MUMAC، آکادمی دستگاه قهوه ساز Cimbali، میباشد. 

جدیدترین ها

مشاهده همه

دیدگاه شما (0)


فروشگاه

حساب کاربری

سبد خرید

تماس با ما

واتساپ